Witam wszystkich.

Przywitaj się i powiedz nam coś o sobie. Czym zajmujesz się na co dzień oraz jak na początku wyglądał twój pierwszy kontakt z komputerem i jaki jest on dzisiaj. Jakie trudności napotkałeś i czy udało ci się je pokonać. Czym się najczęściej zajmujesz korzystając z komputera.

Witam wszystkich.

Postprzez Saper22 4 paź 2012, o 13:54

Dzień dobry.
Witam wszystkich i pozdrawiam serdecznie.
Jako nowy członek Forum chcizłem się przedztawić. Jestem Janusz. Mieszkam w Bydgoszczy i jestem na emeryturze od 20 lat.Dzieci moje już się usamodzielniły, więc mam czs na komputer.
Jestem samoukiem. Od początku korzystam tylko z książek informatycznych. Nie byłem na żadnym kursie.
Z komputerem zaprzyjaźniłem się 6 lat temu, początkowo na Win-98, a obecnie Win-7. Ale często potykam się o jakis problem. Sądzę, że przyjmiecie mnie do swegogrona.
Saper22
Saper22
Nowicjusz
Nowicjusz

Re: Witam wszystkich.

Postprzez wawik 4 paź 2012, o 14:29

Witaj Janusz.
Emerytów u nas mamy kilku, ale i dla Ciebie miejsce się znajdzie na naszym fofurm.
Ja również zabawę z kompem zaczynałem dość późno i cały problem polega na tym że technologia pędzi tak szybko do przodu, a my za nią nie nadążamy. :lol:
Witaj w klubie starszaków.
wawik
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Postprzez krystyna 4 paź 2012, o 14:38

Witaj Januszu.
Dobrze trafiłeś, bo większość tu piszących, to emeryci
i komputerowe samouki, do których ja się zaliczam.
Możesz poszerzyć swoją wiedzę komputerową, przeglądając kursy multimedialne.
Możesz też zadawać pytania w dziale komputerowym.
Jako mieszkanka Bydgoszczy, witam krajana. :)
Baw się dobrze na forum,,,Obrazek
Obrazek
krystyna
Ceniony Forumowicz
Ceniony Forumowicz

Postprzez Rysbar 4 paź 2012, o 17:40

Witaj Januszu!