Powitanie

Przywitaj się i powiedz nam coś o sobie. Czym zajmujesz się na co dzień oraz jak na początku wyglądał twój pierwszy kontakt z komputerem i jaki jest on dzisiaj. Jakie trudności napotkałeś i czy udało ci się je pokonać. Czym się najczęściej zajmujesz korzystając z komputera.

Powitanie

Postprzez Potok 21 gru 2015, o 16:33

Serdecznie witam całe grono Forum! Jestem "Młodym" forumowiczem ale troszkę starszym wiekiem, bo dopiero ok. 70 lat .Myślę ,że znajdę porozumienie z tak zacnym i szerokim gronem.Witam serdecznie Administrację kSeniora i proszę o wyrozumiałość jeżeli będę za dużo pytał.Oczywiście jestem emerytem od lat.Trochę gadułą,i jeszcze ciekawski świata.W internecie dopiero 3 lata .I jak sądzę wiele nauki przede mną.Właściwie to jestem samoukiem komputera, internetu,jak i wcześniej komórki.Postęp w wirtualnej przestrzeni zmuszał mnie do nauki i poznawania, w czym dopingowały mnie też wnuki.Cieszę się ,że odnalazłem taką stronę jak kSenior,bo i może się czegoś jeszcze nauczę, wymienię poglądy i opowiem więcej o sobie.Życzę szanownej Administracji,jak i wszystkim uczestnikom Miłych Wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia,jak i Szczęśliwego Nowego Roku 2016 . Strumyk.
Potok
Nowicjusz
Nowicjusz

Re: Powitanie

Postprzez Janek 22 gru 2015, o 09:07

Witaj Potok. A może "Strumyk", jak wolisz :) .
Ładnie się przywitałeś, przedstawiłeś. Jesteś podobnie jak ja samoukiem komputerowy, ja trochę starszym. Też lubisz poznawać.
Napisałem Ci krótko w wątku "Propozycje nowych..." nt. zainstalowania programu antywirusowego AVG.
Może to Ci wystarczy, a może nie. Zainstaluj sobie Skype, tutaj mógłby się przydać.
Czy znalazłeś już na tym forum, (portalu kSenior) Kurs multimedialny ? To skocz do góry strony i tam go znajdziesz.
Jest świetny, dużo skorzystasz.

Baw się tu dobrze :) .
Wesołych Świąt życzę.
Janek.

PS.
Słuchaj Franka (frasaga), On b.dobrze doradza, i jest uczynny :) .
Janek
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Re: Powitanie

Postprzez frasag 22 gru 2015, o 13:00