Powitanie

Przywitaj się i powiedz nam coś o sobie. Czym zajmujesz się na co dzień oraz jak na początku wyglądał twój pierwszy kontakt z komputerem i jaki jest on dzisiaj. Jakie trudności napotkałeś i czy udało ci się je pokonać. Czym się najczęściej zajmujesz korzystając z komputera.

Powitanie

Postprzez hutkow 18 lis 2010, o 21:17

Witam!
Czytając stronkę KSENIOR dowiedziałem się,iż jest forum o tematyce blisko związanej z komputerami więc ucieszyłem się tym,że porozmawiam z seniorami.Jestem emerytem po 45 letniej pracy w wojsku i administracji państwowej,mam 77 lat ale duchem nieco mniej.Laptop posiadam od 2005 roku,jestem samoukiem nieco podszkolonym przez wnuków oraz na forum komputerswiat .komputerswiat ekspert,PC Format.Nie uważam siebie za znawcę komputerów ale co nie co je znam.Liczę na to,że uczestnicy tego forum pogłębią moją wiedzę i będą pobłażliwi w razie gdybym szukał porady.Moje hobby to wnuczkowie i prawnuk, komputer,ogródek przy domku rekreacyjnym w lasach roztocza obok Krasnobrodu,zbieranie grzybów wspólnie z małżonką,kolekcja filmów,muzyki mego pokolenia.Pochodzę z Żywca mieszkam w Zamościu i to na tyle. :)
hutkow
Kopalnia wiedzy
Kopalnia wiedzy

Re: Powitanie

Postprzez Krystian 19 lis 2010, o 11:12

Witam pana serdecznie. Cieszymy się, że dołączyła do nas kolejna osoba. Zachęcamy do dalszego udzielania się na forum oraz zachęcania znajomych do odwiedzania strony kSenior.pl

Pozdrawiam.
Krystian
Administrator

Postprzez starszypan 19 lip 2011, o 17:27

Witam wszystkich serdecznie.Ja też mam 75 lat i uczę się obsługiwać tę" piekielną maszynę" /laptop/
Ja już na kursach jestem od roku,ale zawsze otwierałem tylko strony bezpośrednio dot.kursów.Dzisiaj zwróciłem się z prośbą do administratorów i zorientowałem się ,że to nie tylko kursy ale całe forum.Zarejestrowałem się i będę się uczył jak poruszać się po forum.Jeszcze raz pozdrawiam i przy ewentualnych moich "wpadkach" techn.
proszę o wyrozumiałość. http://www.youtube.com/watch?v=mKN49r6qt5E