Na wesoło

Znasz jakieś śmieszne dowcipy ? Tutaj możesz je umieścić a także wkleić łącze do śmiesznego filmiku czy zdjęcia. Spraw aby na twarzy innych użytkowników pojawił się uśmiech ;-)

Re: Na wesoło

Postprzez frasag 18 mar 2013, o 07:52

Mąż siedzi przy komputerze, za jego plecami żona.
Żona mówi:
- No weź, puść mnie na chwilę, teraz ja sobie posurfuję po internecie...
A mąż na to:
- No żesz szału można dostać! Czy ja Ci wyrywam gąbkę z ręki jak zmywasz naczynia?

W środku nocy zawiany facet oprowadza dziewczynę po swoim mieszkaniu. Pokazuje sypialnię, a w niej wielki gong z brązu.
- Po co ci taki gong?
- To nie gong, to gadajacy zegar.
- A jak on działa?
- Popatrz tylko - mówi facet i bierze młot, po czym wali ze wszystkich sił w gong.
W tym momencie zza ściany odzywa się zaspany głos:
- Idioto! Jest środek nocy! Dokładnie trzecia dwadzieścia trzy!
Obrazek
JAKOBY jestem, ale JAKOBY mnie nie było.
Avatar użytkownika
frasag
Kopalnia wiedzy
Kopalnia wiedzy
 
Posty: 1094
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 09:13
Lokalizacja: Katowice


Re: Na wesoło

Postprzez frasag 19 mar 2013, o 07:37

Do działu reklamacji w Microsoft przychodzi facet z komputerem.
- Kupiłem u was ten sprzęt dwa tygodnie temu i zdechł - mówi.
- Jaki rodzaj gwarancji dostał pan przy zakupie? - pyta pracownik.
- Gwarancję dożywotnią.
- W takim razie jeśli komputer zdechł to gwarancja wygasła.
Obrazek
JAKOBY jestem, ale JAKOBY mnie nie było.
Avatar użytkownika
frasag
Kopalnia wiedzy
Kopalnia wiedzy
 
Posty: 1094
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 09:13
Lokalizacja: Katowice

Re: Na wesoło

Postprzez frasag 19 mar 2013, o 07:39

Wchodzi Amerykanin do baru w Polsce i mówi:
- Słyszałem że wy, Polacy, to jesteście straszni pijacy. Założę się o 500 $, że żaden z was nie wypije litra wódki jednym haustem.
W barze cisza. Każdy boi się podjąć zakład. Jeden gościu nawet wyszedł. Mija kilka minut, wraca ten sam gościu, podchodzi do Amerykanina i mówi:
- Czy twój zakład jest wciaż aktualny?
- Tak. Kelner! Litr wódki podaj!
Gościu wziął głęboki oddech i fruuu... z litra wódki została pusta butelka.
Amerykanin stoi jak wryty, wypłaca 500 $ i mówi:
- Jeśli nie miałbyś nic przeciwko, mógłbym wiedzieć, gdzie wyszedłeś kilka minut wcześniej?
- A, poszedłem do baru obok sprawdzić, czy mi się uda...
Obrazek
JAKOBY jestem, ale JAKOBY mnie nie było.
Avatar użytkownika
frasag
Kopalnia wiedzy
Kopalnia wiedzy
 
Posty: 1094
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 09:13
Lokalizacja: Katowice

komar

Postprzez joanna1949 5 sie 2013, o 18:25

Stoi facet na bazarku i sprzedaje komary w słoiku.Przechodzi pani i pyta!!!
Do czego służą te komary?
Do seksu- opowiada sprzedający!
Do czego? pyta pani ponownie.
Tak do seksu-powtarza. Bardzo zdziwiona pani ale z samej ciekawości kupuje komara.Na wszelki wypadek podaje pani nr. telefonu ,gdyby komar nie sprawował się odpowiednio to ma do faceta handlującego zadzwonić. W domu otwiera słoik i wypuszcza komara.Wystraszony komar usiadł na żyrandolu i się nie rusza.Owa pani od pół godziny w łóżku czeka na komara.Wreszcie zdenerwowana dzwoni do handlującego.
Przyjeżdża facet ściąga spodnie wskakuje do łóżka pani i krzyczy:
Ostatni raz ci komarze pokazuje jak to się robi!!!!!!
Pozdrawiam.Joanna. :lol:
joanna1949
Wtajemniczony
Wtajemniczony
 
Posty: 211
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 11:19
Lokalizacja: Wielkopolskie

pedały

Postprzez joanna1949 5 sie 2013, o 18:39

Dwoje turystów znajduje nocleg w górach u biednego bacy.Śpią we trójkę na jednym tapczanie.Turyści po bokach baca w środku po między turystami.Budząc się rano opowiadają sobie swoje sny.
Pierwszy turysta mówi: Całą noc śniło mi się że uprawiam seks z moją żoną.
Drugi potwierdza to samo.
A baca krzyczy : a ja całą noc jechałem i jechałem na nartach.Obrazek
joanna1949
Wtajemniczony
Wtajemniczony
 
Posty: 211
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 11:19
Lokalizacja: Wielkopolskie

Re: Na wesoło

Postprzez joanna1949 5 sie 2013, o 18:49

Turysta znajduje nocleg w górach u bacy.Rano skoro świt wstaje i otwiera okno aby popatrzeć na świat.
Strasznie mu coś śmierdzi. Zadaje pytanie chodzącemu gospodarzowi.
Gospodarzu co tak śmierdzi?
Są dwie możliwości- odpowiada baca.
Albo obórka się otworzyła, albo moja stara się odkryła. :o
joanna1949
Wtajemniczony
Wtajemniczony
 
Posty: 211
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 11:19
Lokalizacja: Wielkopolskie

Re: Na wesoło

Postprzez Rysbar 6 sie 2013, o 07:59

Facet wraca z firmowej imprezy intergracyjnej taszcząc dumnie pod pach butelkę szampana:
- To nagroda - wyjaśnił z dumą żonie - w konkursie na największego fiuta!
- Czyś ty stary zgłupiał? Pokazałeś publicznie całego ptaka?!
- Nieee, tylko tyle, żeby wygrać
Obrazek - Toruń moje rodzinne miasto.
Avatar użytkownika
Rysbar
Super Senior
Super Senior
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 13:47
Lokalizacja: Toruń

Re: Na wesoło

Postprzez joanna1949 7 sie 2013, o 05:00

[url]Za dobrą zabawą podpisuję się dwiema rękami.
Podział mężczyz wg wieku:
20 letni - kelner - rozleje zanim doniesie.
30 letni - drwal - rąbie co popadnie.
40 letni - wirtuoz - długo stroi, krótko gra.
50 letni - meteorolog - w przodu opad, z tyłu wiatry.
60 letni - młynarz - siedzi na worku i bawi się sznurkiem

Obrazek[/url]
joanna1949
Wtajemniczony
Wtajemniczony
 
Posty: 211
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 11:19
Lokalizacja: Wielkopolskie

Re: Na wesoło

Postprzez Rysbar 7 sie 2013, o 13:52

Jest jeszcze:
70+ - PIEPRZNIK - może pieprzyć ( ale tylko głupoty)
Obrazek - Toruń moje rodzinne miasto.
Avatar użytkownika
Rysbar
Super Senior
Super Senior
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 22 lis 2010, o 13:47
Lokalizacja: Toruń

Re: Na wesoło

Postprzez joanna1949 10 sie 2013, o 17:43

Baca patrzy jak Niemcy zjeżdżają zimą z górki. Nagle jakaś Niemka po 50-tce wjeżdża w zaspę. Baca podbiega i gwałci ją. Ona w krzyk:
- Ja gut! Ja gut!
- A skąd jo Ci k***a teroz jagód wezmę dz**o?
joanna1949
Wtajemniczony
Wtajemniczony
 
Posty: 211
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 11:19
Lokalizacja: Wielkopolskie


Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Humor.

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników

cron